Ostutingimused

1. Sobivus
Need üldised ostu-müügitingimused kehtivad SCANERGOLT toodete ostmisel niikaua kui tingimusi ei muudeta kirjaliku lepinguga SCANERGO ja ostja vahel. Üksikisikule müügi korral kehtivad tarbijakaitse reeglid ning lisaks allpool antud tingimused. Ettevõttele/organisatsioonile müügi korral kehtivad allpool viidatud tingimused.

2. Tooteinformatsioon
SCANERGO jätab endale võimalike trükivigade olemasolu õiguse sellel veebilehel. Me ei saa garanteerida, et 
kõik pildid “annavad edasi toodete tõelise välimuse”. 

3. Tellimine
Ostja teeb tellimuse interneti teel või faksib veebilehel antud numbril. Tellimuse võib saata ka kirja- või 
elektronposti teel info@scanergo.ee. Kui tellija on alla 18 aasta vanune, peab tellimus olema allkirjastatud ostja eestkostja poolt. Kõik külastused meie tellimissüsteemi säilitatakse. See tähendab, et tellimuse esitajat saab leida IP-aadressi kaudu.

4. Transport
Transpordivõimalusi on kolm:
1. Tähitud postiga postkontorisse - pakk saadetakse teile lähimasse postkontorisse tähitud postina. Võimalik saata kuni 2 kg kaaluvaid pakke.
2. Omniva või Itella SmartPost pakiautomaate kasutades. Tellimuse esitamisel palume kindlasti 
märkida millise firma millisesse pakiautomaati pakk saata. Pakiautomaatide asukohti näete aadressidel: www.omniva.ee või www.smartpost.ee
3. Omniva kulleriga.
Kui pakk on saabudes kahjustatud, tuleb sellest kohe teatada kohalikku postkontorisse või sellele, kes on 
kauba kohale toonud. Transpordiga kahjustunud saadetised kompenseeritakse selle firma poolt, mis on kaubad transportinud (näiteks Omniva), mitte SCANERGO poolt.

5. Hind
SCANERGO jätab endale õiguse igal ajal hindu ja/või sortimenti muuta. Klienti informeeritakse enne kauba 
välja saatmist igast hinna- või sortimendi muutusest ja antakse seeläbi võimalus tellimust tühistada. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu (McKenzie ja Comfortex tooted 9%, muud tooted 20%). Arvele lisandub kättetoimetamise kulu. Kauba eest tasumine toimub kauba kättesaamisel kaubale lisatud arve alusel. 
Maksekorraldusse palume kindlasti kirjutada ka arve number. 

6. Ladu
SCANERGO jätab endale võimalike vigade õiguse laokogustes, mis võib kaasa tuua kauba hilisema kohale
jõudmise kui arvestatud. SCANERGO ei saa ka vastutada võimalike klientide põhjustatud probleemide eest.

7. Klienditeenindus/tagastamine
Ostja, kes soovib kaupa tagastada, peab kõigepealt SCANERGO-ga kontakteeruma vastavalt alljärgnevatele 
instruktsioonidele.
Tagastada võib 14 päeva jooksul kättesaamise päevast alates eeldusel, et toode tagastatakse SCANERGO-le 
kahjustamata ja kasutamata seisus avamata originaalpakendis. Tagastamisel tuleb lisada arve koopia. Raha tagastamisel arvatakse maha kättetoimetamise kulu ja maksimaalselt 9 EUR (koos käibemaksuga) ühe toote kohta SCANERGO võimalike tekkinud käsitlemiskulude eest. Seetõttu peab ostja vastutama ja tasuma tagastamise kulude eest, mis toimusid ostja tõttu. Kui tootes esineb praaki, kohaldatakse kehtivat tarbijakaitse seadust. Sellisel puhul kehtib muu seas, et ostja peab praagist teatama mõistliku aja (tavaliselt 14 päeva) jooksul.

8. Garantii
Edasimüüdud kaupadele kehtivad valmistaja garantiitingimused. SCANERGO ei võta vastutust puuduste eest, mis 
ei kuulu valmistaja garantii sisse.

9. Erandlikud kohustustest vabastamise alused
Kui SCANERGO lepingujärgne tegevus on takistatud, komplitseeritud või kallineb määramatu jõu tõttu – nagu 
nt. sõda, võimude tegevus, rahutused, piirangud energiaga varustamisel, töötajate rahutused, keelud, piirangud, impordi- või ekspordiloast ilmajätmine, õnnetusjuhtumid, ebasoodsad transpordi- või ilmastikutingimused või allhankija saadetise hilinemine - mida SCANERGO lepingu lõpptähtajaks ei ole suutnud ette näha ja mille tagajärgi SCANERGO ei suutnud mõistliku aja jooksul ära hoida ega ületada, vabastatakse SCANERGO vastava määrani selle lepingu täitmise kohustustest. Sellise olukorra ilmnemisel, mis on eelnevas tähenduses mainitud peab SCANERGO viivitamatult kirjalikult informeerima seda klienti, keda see puudutab. Lisaks SCANERGO õigusele tühistada leping ostja loobumise tõttu, võttes toote vastu punkt 4. järgi või maksta selle eest punkt 5. järgi on SCANERGOL, kui lepingu täitmine on kolme kuu jooksul takistatud sellise olukorra tõttu, millele viidatakse selles peatükis, õigus kirjalikul teel ostjaga leping tühistada.


Instruktsioonid kauba tagastamiseks
Oled saanud praakkauba või vale mudeli? Võta meiega kohe ühendust telefonil: 655 4992; faksil: 655 4993 või e-posti teel info@scanergo.ee. Iga tagastamise puhul tuleb jätta alljärgnev informatsioon:

Ostukuupäev
Nimi
Aadress
Tellimuse ja/või arve number
Kauba nimi ja kirjeldus
Põhjalik vea/probleemi kirjeldus

Seejärel saad meie käest vastuse koos edasiste tegevusjuhistega.
Paki tagastatav kaup alati korralikult (vastutate selle eest, et pakk peaks vastu kõikvõimalikele transpordikahjustustele) ja saada näidatud aadressile. Pead lisama ka sedeli oma nime, aadressi, tellimuse numbri ja probleemi detailse kirjeldusega. Kui oled neid juhiseid järginud, siis lahendame probleemi ruttu! Kaubad, mis on kahjustunud vale kasutamise, vale kokkupanemise, kandmise või muu vale käsitlemise tõttu, EI kuulu garantii alla.

MEELDIVAT OSTMIST!